دايس على عسلك ياعالم ... ايمن كفرونى ..روعه 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دايس على عسلك ... هايدى منتصر ... جامده اخر حاجه 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
كلمات الترنيمه بقى : 
القرار- دايس على عسلك يا عالم أنا بإلهي شبعان
مرة المية اللي بتعطيها وعمرها ماتروي العطشان
مهما تحاول تغريني أو من مجدك تعطيني أنا يسوعي مكفيني وقلبي بحبه مليان
1- أنا نفسي أبية وفرحانة بابن الإنسان بدمه اشتراني وخلاني ملك وسلطان
لا فلوسك ولا ولا ذهبك ولا ولا حتى كنوز الدنيا كمان
مش راح تقبلك لو كانت على عرشك راح بتملكني زمان
2- مهما تتزين بعيوني بتبقى عريان إذا فكرك أسجد قدامك أنت غلطان
ولعلمك أنا ما بسجد أنا ولا ركبي بتركع مهما ان كان
أنا قلبي اغتنى يوم اللي انحنى قدّام اللي بيغني الأكوان